کار کردن با تاریخ و زمان در اکسل

در این دوره با ساختار تاریخ و زمان در اکسل آشنا خواهید شد. هر چیزی که در رابطه با این دو پارامتر در اکسل وجود دارد در این دوره آمده است. بسیاری از شیت‌های شما حاوی مقادیر تاریخ و زمان هستند و شما باید نحوه کار کردن با آنها را یاد بگیرید. مثلا اینکه بفهمیم شروع تاریخ در اکسل از چه زمانی است یا چه توابعی هستند که در اکسل با تاریخ کار می‌کنند. توابعی که با زمان سر و کار دارند کدام هستند. چگونه می‌توانید روی سلول‌هایی که حاوی تاریخ و زمان هستند، محاسبات انجام دهید و ده ها مطلب جذاب دیگر در این رابطه را در این دوره فرا خواهید گرفت. امیدوارم اطلاعاتی که از این دوره دریافت می‌کنید، برای شما مثمر ثمر باشد.
تعداد جلسات :

4 جلسه

تعداد دانشجویان :

5

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

در این دوره موارد زیر را فرا خواهید گرفت :

بررسی اجمالی تاریخ و زمان در اکسل

  استفاده از توابع مرتبط با تاریخ در اکسل

  استفاده از توابع مرتبط با زمان در اکسل

بسیاری از شیت‌ها حاوی مقادیر تاریخ و زمان هستند. به طور مثال، ممکن است اطلاعات مشخصی را بر اساس تاریخ، پیگیری کرده یا برنامه کاری را بر اساس زمان ایجاد کنید. افراد مبتدی اغلب در هنگام کار با تاریخ و زمان احساس نا امیدی می‌کنند. برای اینکه بتوانید به خوبی با مقادیر تاریخ و زمان کار کنید، باید درک خوبی از نحوه دستیابی اکسل به اطلاعات بر اساس زمان به دست آورید. در این دوره اطلاعات لازم برای ایجاد فرمول‌هایی قدرتمند جهت کار با مقادیر تاریخ و زمان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که در طول دوره متوجه خواهید شد که چرا نمی‌توانیم از تاریخ شمسی به طور مستقیم در اکسل استفاده کنیم. اما راه‌های مختلفی برای استفاده از تاریخ شمسی در شیت‌های اکسل به شما ارائه خواهد شد.

اگر مفهوم تاریخ و زمان در اکسل را نمی‌دانید، این دوره برای شما بسیار مناسب است. اگر با داده‌های تاریخ و زمان سر و کار دارید حتما مطالب این دوره به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای اینکه بتوانید راحت‌تر با مقادیر تاریخ و زمان در اکسل کار کنید، باید ابتدا با ساختار آنها آشنا شده و سپس توابعی که در این رابطه وجود دارد را فرا گیرید. پس از آن براحتی می‌توانید با این مقادیر در اکسل کار کنید.

پس با من، مجید شهیدی در این دوره جذاب همراه باشید.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
مجید شهیدی