ایجاد فرمول‌های مربوط به شمارش و جمع مقادیر

آشنایی با فرمول‌ها و توابع مربوط به جمع مقادیر و شمارش آنها یکی از پایه‌های اصلی تهیه گزارشات متنوع در اکسل است. جمع درآمد یا فروش ، جمع فروش هر فصل ، مجموع هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات یا شمارش تعداد دفعاتی که یک اتفاق افتاده ، شمارش تعداد مشتریان جدید ، شمارش تعداد مراجعه به یک موسسه یا تعداد دفعات تعمیر یک دستگاه از جمله موارد بسیار ساده‌ای است که می‌توانید با آنالیز آنها، موسسه یا شرکت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
تعداد جلسات :

6 جلسه

تعداد دانشجویان :

12

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

یکی از رایج‌ترین سوالات در نرم‌افزارهای صفحه گسترده بخصوص اکسل، شمارش یا جمع مقادیر می‌باشد. بسیاری از کاربران همیشه به دنبال فرمول‌هایی برای شمارش یا جمع کردن مقادیر در صفحات کاری خود هستند. این دوره به اکثر این سوالات پاسخ می‌دهد. این دوره حاوی مثال‌های بسیاری است که می‌توانید آنها را با شرایط خود انطباق دهید.

در این دوره موارد زیر را فرا خواهید گرفت :

معرفی انواع روش‌های شمارش و جمع مقادیر سلول‌ها

ایجاد فرمول‌های اولیه شمارش و جمع مقادیر

کار کردن با فرمول‌های پیشرفته شمارش و جمع مقادیر

معرفی فرمول‌های مربوط به جمع‌های شرطی

تا قبل از این دوره ، موارد ابتدایی و مقدماتی اکسل را طی دوره‌های مختلف فرا گرفتید. همچنین در دو دوره مربوط به توابع متنی و کار کردن با تاریخ و زمان ، با نحوه استفاده از توابع آشنا شدید.

در این دوره می‌توانید دانش خود را در زمینه اکسل افزایش داده و به سمت تهیه گزارشات جذاب و مفیدی برای تحلیل شرکت یا موسسه خود حرکت کنید.

امیدوارم از مطالب جذاب و کاربردی این دوره استفاده کرده و مرا نیز از نظرات ارزشمند خود آگاه کنید.

سپاسگزارم.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
مجید شهیدی